AKADEMIA PSPA
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: ROOT
- Kategoria: Projects
- Utworzono: wtorek, 12 maj 2015 16:43
- Poprawiono: czwartek, 12 listopad 2015 22:00
- Odsłony: 6769
Akademia PSPA to coroczne spotkanie, którego pierwsza edycja odbędzie się 10 października 2015 r. w Warszawie na Kampusie Południowym Politechniki Warszawskiej, na wydziale SiMR.
Warsztaty będą obejmowały wykłady i szkolenia z określonych dziedzin związanych z astronautyką, będą również możliwością do poznania się osób aspirujących i aktywnie działających w branży kosmicznej. Z każdym następnym rokiem będziemy starali się rozbudowywać program warsztatów tak, aby przedstawiać najnowocześniejsze dostępne technologie, jak również dać jej uczestnikom możliwość poszerzania wiedzy z wybranych dziedzin związanych z tematyką kosmiczną.
**************
W imieniu organizacji Polish Space Professionals Association, we współpracy ze Studenckim Kołem Astronautycznym, zapraszamy na pierwsza edycję Akademii PSPA i Studenckiej Konferencji Astronautycznej.
potkanie to jest okazją do wysłuchania prezentacji związanych z określonymi dziedzinami związanymi z astronautyką, w tym roku obejmując zagadnienia związane z sterowaniem satelitami oraz realizacją projektów satelitarnych. Ponadto przedstawiciele Studenckiego Koła Astronautycznego Politechniki Warszawskiej przedstawią obecnie przez nich realizowane projekty.
Zorganizowany zostanie również panel dyskusyjny przybliżający pomysły na to "jak spożytkować w kraju potencjał polskich specjalistów z sektora kosmicznego pracujących za granicą?" oraz połączenie wideo z Kiruną, gdzie eksperyment przygotwany przez zespół FREDE będzie uczestniczył w misji BEXUS ESA - balonem do atmosfery. Ponadto będzie dostepna sala "Hyde Park" w której wzorem SpaceUp będzie można dowolnie dobierać dyskutowane tematy albo dopytać prelegentów o szczegóły dotyczące ich wystąpień.
Udział w Akademii PSPA jest płatny (20 zł dla studentów, 40 zł - dla doktorantów i 50 zł dla osób zatrudnionych). Opłata rejestracyjna pokrywa cenę obiadu, przerw kawowych oraz koszty organizacyjne. Szczegóły dotyczące programu konferencji, opłat i rejestracji będzie można znaleźć w najbliższych dniach na tej stronie internetowej.
Będziemy bardzo wdzięczni za rozpowszechnienie informacji o naszej inicjatywie w Państwa instytucjach.