AKADEMIA PSPA

Akademia PSPA to coroczne spotkanie, którego pierwsza edycja odbędzie się 10 października 2015 r. w Warszawie na Kampusie Południowym Politechniki Warszawskiej, na wydziale SiMR.

Warsztaty będą obejmowały wykłady i szkolenia z określonych dziedzin związanych z astronautyką, będą również możliwością do poznania się osób aspirujących i aktywnie działających w branży kosmicznej. Z każdym następnym rokiem będziemy starali się rozbudowywać program warsztatów tak, aby przedstawiać najnowocześniejsze dostępne technologie, jak również dać jej uczestnikom możliwość poszerzania wiedzy z wybranych dziedzin związanych z tematyką kosmiczną.

**************

W imieniu organizacji Polish Space Professionals Association, we współpracy ze Studenckim Kołem Astronautycznym, zapraszamy na pierwsza edycję Akademii PSPA i Studenckiej Konferencji Astronautycznej.

potkanie to jest okazją do wysłuchania prezentacji związanych z określonymi dziedzinami związanymi z astronautyką, w tym roku obejmując zagadnienia związane z sterowaniem satelitami oraz realizacją projektów satelitarnych. Ponadto przedstawiciele Studenckiego Koła Astronautycznego Politechniki Warszawskiej przedstawią obecnie przez nich realizowane projekty.

Zorganizowany zostanie również panel dyskusyjny przybliżający pomysły na to "jak spożytkować w kraju potencjał polskich specjalistów z sektora kosmicznego pracujących za granicą?" oraz połączenie wideo z Kiruną, gdzie eksperyment przygotwany przez zespół FREDE będzie uczestniczył w misji BEXUS ESA - balonem do atmosfery. Ponadto będzie dostepna sala "Hyde Park" w której wzorem SpaceUp będzie można dowolnie dobierać dyskutowane tematy albo dopytać prelegentów o szczegóły dotyczące ich wystąpień.

Udział w Akademii PSPA jest płatny (20 zł dla studentów, 40 zł - dla doktorantów i 50 zł dla osób zatrudnionych). Opłata rejestracyjna pokrywa cenę obiadu, przerw kawowych oraz koszty organizacyjne. Szczegóły dotyczące programu konferencji, opłat i rejestracji będzie można znaleźć w najbliższych dniach na tej stronie internetowej.

Będziemy bardzo wdzięczni za rozpowszechnienie informacji o naszej inicjatywie w Państwa instytucjach.